3 maja 2014

Majówka


Jaka majówka jest każdy widzi za oknem. Jedynie w czwartek było słonecznie, nawet udało nam się zrobić grilla i pospacerować. Wczoraj rano niestety termometr pokazał aż 2 stopnie więc marzenia o weekendzie na świeżym powietrzu legły w gruzach. Wieczorem rozpadało się na dobre i tak jest do tej chwili. Szkoda, bo mieliśmy w planach wycieczkę rowerową po okolicy.

Muszę się pochwalić, że wczoraj jeden z moich ulubionych kurierów dostarczył mi wreszcie orbitreka. Oczywiście cała rodzina już wypróbowała a ja ogłosiłam, że od jutra stawiam obok niego skarbonkę i to chyba będzie interes życia. ;)


2 komentarze:

  1. Ja tylko czekam aż zrobi się cieplej bo nie idzie wytrzymać w takiej temperaturze:( Miłego ćwiczenia na orbitreku;D;D;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na majówkę nie narzekam, była rewelacyjna, chociaż temperatura też przedwczoraj w nocy spadła...

    OdpowiedzUsuń